امروز: شنبه 14 مهر 1403 09:29

درباره ما    تماس با ما    تبلیغات

امروز: شنبه 14 مهر 1403 09:29

درباره ما    تماس با ما    تبلیغات

امروز: شنبه 14 مهر 1403 09:29

اینترنت بانک سپه | ثبت نام و فعالسازی غیرحضوری اینترنت بانک سپه

آموزش و آدرس ثبت نام و فعالسازی اینترنت بانک سپه به همراه روش های ورود و فراموشی رمز و بررسی امکانات سامانه اینترنتی بانک سپه.
اینترنت بانک سپه

بانک سپه به عنوان یکی قدیمی ترین بانک های ایران می باشد که تاکنون خدمات ارزنده ای را به مشتریان خود ارائه داده است. از جمله این موارد خدمات اینترنت بانک سپه یا بانکداری الکترونیک بانک سپه می باشد که برای استفاده از هر یک از آن ها ابتدا لازم است با نحوه ورود مستقیم به سایت بانک سپه آشنا شوید. کاربران می توانند با ورود به سایت بانک سپه از خدمات و امکانات متنوعی از قبیل مشاهده موجودی حساب، محاسبه شماره شبا، استعلام ضمانت نامه های مختلف، پرداخت قبوض مختلف و استعلام وضعیت قبوض و مواردی از این قبیل استفاده نمایند.

در این مقاله به مواردی مانند چگونگی ثبت نام در سامانه بانک سپه، نحوه ورود مستقیم به سایت بانک سپه، فعالسازی اینترنت بانک سپه، امکانات و خدمات ارائه شده در اینترنت بانک سپه و آخرین اخبار مرتبط می پردازیم. در صورت وجود هرگونه ابهام در زمینه فوق با کارشناسان مشورت در ارتباط باشید.

نحوه فعال سازی اینترنت بانک سپه

برای استفاده از هر یک از خدمات ارائه شده در سایت اینترنت بانک سپه، نیاز است که کاربران دارای نام کاربری و رمز عبور جهت ورود به این سامانه باشند. دریافت نام کاربری و رمز عبور برای ورود به اینترنت بانک سپه، فقط با فعال سازی این اینترنت بانک امکان پذیر می باشد. به منظور فعال سازی اینترنت بانک سپه، کاربران می توانند به صورت حضوری به یکی از شعب بانک سپه مراجعه کنند و درخواست خود را برای فعال سازی بانکداری اینترنتی سپه ثبت کنند.

فعالسازی غیرحضوری اینترنت بانک سپه

در حال حاضر، امکان فعال سازی اینترنت بانک سپه به صورت غیر حضوری وجود نداشته و لازم است که کاربران برای دریافت نام کاربری و رمز عبور و فعال سازی اینترنت بانک سپه، به بانک مراجعه کنند و درخواست خود را برای استفاده از خدمات سایت ebanksepah.ir ثبت کنند.

پس از انجام مراحل مربوطه توسط متصدی بانک، یک نام کاربری و رمز عبور اختصاصی به مشتری تحویل داده خواهد شد که از طریق نام کاربری و رمز عبور ثابت ارائه شده، مشتری می تواند به سایت ebanksepah.ir وارد شود و از خدمات این سایت استفاده کند.

همچنین می توانید آموزش ثبت نام، استفاده و… اینترنت بانک ملت را در این صفحه مشاهده کنید.

راهنمای ورود به سایت اینترنت بانک سپه www.ebanksepah.ir

بانک سپه تحت عنوان یک بانک ایرانی و در عین حال دولتی در کشور ایران شناخته می شود. این بانک در تلاش است که خدمات خود را تا حد امکان به صورت اینترنتی و غیر حضوری به مشتریان خود ارائه کند. به همین منظور، اقدام به راه اندازی سایت اینترنت بانک سپه نموده است. آن دسته از افرادی که قصد استفاده از خدمات غیر حضوری ارائه شده از طریق این سایت را دارند، می بایست که ابتدا اقدام به فعال سازی بانکداری اینترنتی سپه کنند.

پس از فعال سازی بانکداری اینترنتی، می توان به صورت غیر حضوری و آنلاین از خدمات سایت اینترنت بانک سپه بهره مند شد. در ادامه نحوه ورود به سایت ebanksepah.ir را توضیح می دهیم.

راهنمای ورود به سایت اینترنت بانک سپه

ابتدا به «سایت اینترنت بانک سپه» وارد شوید.

در حال حاضر، شما به سایت اصلی بانکداری اینترنتی سپه وارد شده اید. در صورتی که قصد استفاده از این سامانه و خدمات آن را دارید، می بایست که نام کاربری و رمز ثابت خود را وارد نمایید و سپس با وارد کردن عبارت امنیتی بر روی گزینه ورود کلیک کنید.

 

خدمات و مزایا اینترنت بانک همراه سپه

– استفاده از خدمات بانکی بر روی تلفن همراه بدون نیاز به نصب نرم افزار کاربردی (همانند نرم افزار همراه بانک)

– قابلیت اجرا بر روی کلیۀ سیستم عامل های موبایل (Black Berry ،java ،iOS ،Android ،Windows Mobile و…)

– امکانات بالای اجرایی دستگاه های همراه هوشمند به لحاظ پشتیبانی از کلیه مرورگرهای وب Internet Explorer (IE) ،Chrome ،Safari ،Fire Fox و نرم افزارهای مرتبط

– امکان استفاده از کلیه خدمات اینترنت بانک از طریق دستگاه های همراه هوشمند بدلیل دارا بودن گواهینامۀ امنیتی درگاه اینترنت بانک

– امکان استفاده از سامانه بر روی دستگاه همراه با قابلیت چرخش صفحه

لینک کوتاه:

charash.ir/content/4307