امروز: شنبه 14 مهر 1403 09:28

درباره ما    تماس با ما    تبلیغات

امروز: شنبه 14 مهر 1403 09:28

درباره ما    تماس با ما    تبلیغات

امروز: شنبه 14 مهر 1403 09:28

اینترنت بانک رسالت | ثبت نام و فعالسازی غیرحضوری اینترنت بانک رسالت

در این مقاله به آموزش فعالسازی و ورود به اینترنت بانک رسالت میپردازیم. همچنین نحوه بازگردانی رمز فراموش شده و امکانات این سامانه را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

بانک قرض الحسنه رسالت با ارائه خدمات بانکی در زمینه اعطای وام شناخته می‌شود. در راستای همین موضوع، شما می‌توانید خدمات متعددی از اینترنت بانک و پیشخوان مجازی دریافت کنید. در این مطلب مهم به راهنمای ورود به اینترنت بانک رسالت و خدمات این سامانه بانکداری مدرن اشاره می‌کنیم.

راهنمای ورود به اینترنت بانک رسالت ibank.rqb.ir

در صورتی که قصد استفاده از اینترنت بانک رسالت را دارید، باید در ابتدا وارد سایت ibank.rqb.ir شوید و اطلاعات خواسته شده، ازجمله نام کاربری و رمز عبور را که به صورت حضوری از یکی از شعب بانک قرض الحسنه رسالت دریافت نموده اید را، در قسمت مشخص شده وارد کرده و بر روی گزینه ورود کلیک کنید. در ادامه، راهنمای تصویری نحوه ورود به اینترنت بانک قرض الحسنه رسالت ارائه شده است.

فعالسازی غیرحضوری اینترنت بانک رسالت

در حال حاضر تنها امکان فعالسازی حضوری برای اینترنت بانک رسالت ممکن است و امکان فعالسازی اینترنت بانک رسالت به صورت غیرحضوری ممکن نیست.

راهنمای ورود به اینترنت بانک قرض الحسنه رسالت

برای ورود به اینترنت بانک قرض الحسنه رسالت ابتدا وارد سایت ibank.rqb.ir شده و نام کاربری و کلمه عبور را در قسمت های مربوطه وارد کنید.

همان طور که گفته شد، برای ورود به اینترنت بانک قرض الحسنه رسالت، به نام کاربری و رمز عبور نیاز دارید. بدین منظور لازم است یکبار به صورت حضوری به یکی از شعب این بانک مراجعه نموده و با تکمیل فرم های لازم، نام کاربری و رمز ثابت عبور مورد نیاز برای ورود به اینترنت بانک خود را از کارشناس مربوطه دریافت نمایید.

نکته: نام کاربری همان شماره مشتری می باشد که به صورت عددی 7 رقمی بر روی کارت بانکی شما ثبت شده است. دقت کنید که هنگام وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود در اینترنت بانک قرض الحسنه رسالت، حتما کیبورد شما انگلیسی باشد تا با خطا در ورود مواجه نشوید.

بعد از دریافت اطلاعات لازم از بانک و وارد کردن آن ها به صورت صحیح، با صفحه زیر مواجه خواهید شد که محیط اینترنت بانک قرض الحسنه رسالت می باشد.

حالا می توانید از خدمات متنوع اینترنت بانک قرض الحسنه رسالت اعم از دریافت رمز پویا، چک کردن سپرده ها، ثبت نام اینترنتی وام بانک رسالت و هزاران خدمت نوین دیگر بهره مند گردید.

در سایت پست بانک، امکانات زیادی از جمله دریافت شماره و شبا و استعلام ضمانت نامه ارائه می شود و کاربران می توانند با ورود به اینترنت بانک آن، خدماتی از قبیل انتقال وجه کارت به کارت و غیره را دریافت نمایند.

راهنمای ورود به اینترنت بانک رسالت با کد ملی

ورود به اینترنت بانک رسالت با کد ملی، عبارتی است که بسیاری از افراد آن را سرچ می‌کنند. لازم است بدانید که برای وارد شدن به اینترنت بانک نیازی به کد ملی ندارید. اطلاعات لازم برای ورود به سامانه اینترنتی قرض الحسنه رسالت را در بخش زیر می‌خوانید:

برای وارد شدن به سامانه اینترنت بانک رسالت باید نام کاربری داشته باشید. این نام کاربری ۷ رقمی و همان عدد شماره مشتری است که بعد از افتتاح حساب غیر حضوری بانک رسالت دریافت می‌کنید.

قبل از وارد کردن اطلاعات باید کیبورد خود را به انگلیسی تغییر بدهید تا با خطا روبرو نشوید.

ابتدا وارد سایت rqbank.ir شوید.

نام کاربری و رمز عبور را وارد کنید. (این نام کاربری را از خدمات پیشخوان مجازی می‌توانید دریافت کنید.)
سپس براساس شیوه‌ی عبوری که به اينترنت بانك رسالت مشخص کردید، یکی از گزینه‌های شناسایی دو عاملی و رمز ثابت را انتخاب کنید.

فراموشی رمز ورود به اینترنت بانک رسالت ibank.rqb.ir

کاربران سامانه اینترنت بانک رسالت به نشانی ibank.rqb.ir در صورت فراموشی رمز عبور خود، می بایست به سایت پیشخوان مجازی رسالت مراجعه کرده و با استفاده از این سامانه، رمز عبور خود را بازیابی کنند. در این بخش راهنمای تصویری بازیابی رمز عور از سایت پیشخوان مجازی رسالت را مشاهده می کنید.

پس از جستجوی سایت پیشخوان رسالت به نشانی pishkhan.rqbank.ir وارد این سایت شده و کد شناسه خود را ( کد ملی / شناسه ملی / اختصلاصی اتباع) را وارد کرده و در آخر شماره موبایل خود را وارد نمایید.

پس از این مرحله شما رمز عبور جدیدی را برای خود تنظیم کرده و از آن برای ورود به سامانه اینترنت بانک رسالت استفاده خواهید کرد.

بانک مسکن هم به منظور ارائه خدمات غیر حضوری بانکی و کاهش نیاز مشتریان به مراجعه حضوری به شعب بانک ها، اقدام به راه اندازی سایت اینترنت بانک مسکن نموده است.

امکانات ارائه شده در اینترنت بانک رسالت ibank.rqb.ir

دریافت گزارش تراکنش های حساب
با استفاده از این خدمت اینترنت بانک، می توانید در هر زمان گزارشی از تمامی تراکنش های بانکی خود اعم از برداشت، انتقال و یا واریز وجه را مشاهده نمایید.

بررسی موجودی حساب و کارت های بانکی
با بهره مندی از این ویژگی اینترنت بانک می توانید هر لحظه از موجودی حساب خود به صورت دقیق آگاه شوید و براساس ان امور مالی خود را برنامه ریزی کنید.

خرید شارژ و بسته های اینترنت همراه
با استفاده از این مزیت اینترنت بانک می توانید برای هر شماره همراهی که تمایل داشته باشید، شارژ و بسته های اینترنت همراه با ویژگی های دلخواهتان را خریداری نمایید.

دریافت رمز پویا
برای دریافت رمز پویا از طریق اینترنت بانک رسالت به نشانی ibank.rqb.ir​ می بایست در قسمت بالا و سمت چپ منوی اینترنت بانک بر روی گزینه رمز پویا کلیک کرده، سپس شماره حساب خود را وارد کنید. بعد از آن روی گزینه دریافت رمز پویا کلیک نموده و به سوال طرح شده، پاسخ دهید تا رمز پویا 60 ثانیه ای، به شماره همراهی که در اینترنت بانک ثبت کرده اید، پیامک شود.

پرداخت قبوض مختلف اعم از انرژی، تلفن همراه و…
با استفاده از این ویژگی اینترنت بانک قرض الحسنه رسالت می توانید تمامی قبوض مربوط به آب، برق، گاز، تلفن و موبایل خود ویا هرکسی که تمایل داشته باشید را پرداخت نمایید.

درخواست تسهیلات بانکی

با بهره مندی از این خدمت می توانید از بانک قرض الحسنه رسالت درخواست تسهیلات وام نمایید. این بانک بابت پرداخت تسهیلات بانکی به مشتریان خود، سودی دریافت نمی کند و در نتیجه بابت پس اندازهای سپرده گذاران، سودی به ان ها پرداخت نمی نماید.

افتتاح حساب الکترونیک
با بهره مندی از این مزیت می توانید به صورت اینترنتی نسبت به افتتاح حساب اقام نمایید و بعد از احراز هویت حساب شما فعال خواهد شد. لازم به ذکر است که پیش نیاز افتتاح حساب به صورت الکترونیک، عضویت در شبکه توسعه اجتماعی رسالت این بانک می باشد.

انتقال حواله بانکی محدود/ سقف بالا
با استفاده از این ویژگی اینترنت بانک قرض الحسنه رسالت ibank.rqb.ir می توانید حواله های بانکی محدود و یا حواله های با سقف بالا را به صورت اینترنتی از طریق شبکه های ساتنا و پایا جابجا نمایید. لازم به ذکر است که اگر می خواهید حواله های بانکی با سقف بالا (بیشتر از 15 میلیون تومان) را از طریق اینترنت بانک انتقال دهید، باید این موضوع را، در هنگام مراجعه حضوری برای دریافت نام کاربری و رمز عبور، به کارشناس بانکی مربوطه اطلاع دهید تا این ویژگی را برای شما فعال نماید.

مشاهده وضعیت دسته چک ها
با استفاده از این مزیت اینترنت بانک می توانید هر زمان که خواستید، وضعیت چک هایی که صادر کرده اید اعم از تاریخ آن ها، مدت زمان باقی مانده تا وصول آن ها، چک های برگشتی و… را مشاهده فرمایید.

تامین موجودی چک برگشتی
همچنین می توانید با استفاده از اینترنت بانک، موجودی حساب خود را برای تامین مبالغ چک های برگشتی خود، افزایش دهید.

بازپرداخت اقساط
با بهره مندی از این خدمت می توانید اقساط تسهیلات بانکی خود را به وصرت اینترنتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری به بانک، پرداخت نمایید.

صورت حساب تسهیلات
همچنین می توانید در 24 ساعت شبانه روز، صورت حساب مربوط به تسهیلات بانکی مانند وام هایی که دریافت کرده اید را مشاهده نمایید.

غیرفعالسازی کارت
در صورت مفقودی یا سرقت کارت بانکی تان، دیگر نگران نباشید. با استفاده از این ویژگی اینترنت بانک قرض الحسنه رسالت می توانید نسبت به غیرفعالسازی کارت خود اقدام نموده و خیال خودتان را راحت کنید.

لینک کوتاه:

charash.ir/content/4398