امروز: شنبه 14 مهر 1403 13:59

درباره ما    تماس با ما    تبلیغات

امروز: شنبه 14 مهر 1403 13:59

درباره ما    تماس با ما    تبلیغات

امروز: شنبه 14 مهر 1403 13:59

پشتیبانی بانک اقتصاد نوین | اطلاعات و تلفن پشتیبانی 24 ساعته بانک اقتصاد نوین

روش های ارتباط با پشتیبانی بانک اقتصاد نوین و راه های ارتباطی مثل: تلفن پشتیبانی 24 ساعته بانک اقتصاد نوین می توانید در این مطلب معرفی شده اند.
پشتیبانی بانک اقتصاد نوین

مشتریان بانک اقتصاد نوین ممکن است در زمان انجام عملیات های مختلف بانکی یا کارکردن با سامانه های مختلفی از این بانک به مشکل بربخورند یا اینکه بخواهند در ارتباط با خدمات جدید و تسهیلات مختلف سوالاتی را بپرسند با توجه به این موضوع، برقراری ارتباط با پشتیبانی بانک اقتصاد نوین می تواند گام مهمی در جهت آسایش و آسودگی خاطر مشتریان از این بابت بردارد. به همین دلیل ما در این مقاله روش های برقراری ارتباط با پشتیبانی بانک اقتصاد نوین را معرفی و بررسی کرده ایم.

شماره تلفن پشتیبانی 24 ساعته بانک اقتصاد نوین

مرکز 24 ساعته ارتباط با مشتریان بانک اقتصادنوین: 48031000-021

دیگر مسیرهای ارتباطی بانک اقتصاد نوین

مرکز پشتیبانی دستگاه‌های پایانه‌ فروشگاهی (POS) شرکت پرداخت نوین: 48006-021

آدرس و پشتیبانی بانک اقتصاد نوین

آدرس: تهران – تقاطع خیابان ولیعصر و بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی – بلوار اسفندیار – پلاک 24
کد پستی : ۱۹۶۸۶۵۵۹۴۴ / صندوق پستی : ۱۹۳۹۵-۳۷۹۶
تلفن : ۸۲۳۳۰۰۰۰ (۰۲۱)

درباره بانک اقتصاد نوین

بانک اقتصاد نوین، شرکت خدمات مالی و بانکداری ایرانی است که در سال ۱۳۸۰ با سرمایه ۲۵۰ میلیارد ریال(۲۵ میلیارد تومان) به‌عنوان نخستین بانک خصوصی ایران شناخته می‌شود.

بانک اقتصاد نوین در سال مالی ۱۳۹۱ با درآمدی بالغ بر ۳۵ هزار میلیارد ریال، به عنوان دهمین بانک بزرگ ایران برپایه‌ی میزان درآمد، شناخته شد. این بانک همچنین در فهرست ۱۰۰ شرکت برتر ایرانی، رتبهٔ ۳۷ را به خود اختصاص داد. بانک اقتصاد نوین، نخستین ارائه‌دهنده‌ی خدمات بانکداری اختصاصی در ایران بود. در ۸ اکتبر ۲۰۲۰ این بانک توسط وزارت خزانه‌داری آمریکا تحریم شد.

بانک اقتصاد نوین در بورس

بانک اقتصاد نوین در تاریخ ۱۵ بهمن ۱۳۸۲ در سازمان بورس اوراق بهادار پذیرفته شده و از آن تاریخ، سهام بانک در تابلو اصلی آن سازمان قابل معامله است. نماد بانک اقتصاد نوین در بورس ونوین می‌باشد.

خدمات بانک

1. بانکداری آنلاین و اینترنتی: اقتصاد نوین امکانات بانکداری آنلاین و اینترنتی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. از جمله خدمات این دسته می‌توان به مدیریت حساب‌ها، انتقال وجه، پرداخت قبوض، درخواست کارت بانکی و غیره اشاره کرد.

2. کارت‌های بانکی: این بانک می‌تواند کارت‌های بانکی مختلف را ارائه دهد، از جمله کارت‌های شتاب، کارت‌های اعتباری و کارت‌های پیش‌پرداخت.

3. وام‌ها و تسهیلات مالی: بانک اقتصاد نوین انواع وام‌ها و تسهیلات مالی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. این می‌تواند شامل وام مسکن، وام مصرفی، وام خودرو و سایر تسهیلات مشابه باشد.

4. خدمات سرمایه‌گذاری: برخی بانک‌ها خدمات سرمایه‌گذاری متنوعی را نیز ارائه می‌دهند، از جمله خرید و فروش اوراق بهادار، سرمایه‌گذاری در صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله (ETF)، سپرده‌های سرمایه‌گذاری و…

5. پرداخت‌های بین‌المللی: امکان پرداخت‌های بین‌المللی و ارسال وجه به خارج از کشور نیز ممکن است از خدمات این بانک باشد.

6. خدمات نرخ ارز: در صورتی که این بانک دارای شعبه‌های خارج از کشور باشد، ممکن است خدمات مرتبط با نرخ ارز را نیز ارائه دهد.

7. پیشنهادات براساس تجزیه و تحلیل داده‌ها: برخی بانک‌ها با استفاده از تجزیه و تحلیل دقیق داده‌ها، به مشتریان خود پیشنهاداتی برای بهبود مالی یا استفاده بهینه از خدمات خود می‌دهند.

8. خدمات مخصوص شرکت‌ها و تجارت: این بانک ممکن است خدمات مخصوص به شرکت‌ها و تجارت‌ها نیز ارائه دهد، از جمله حساب‌های تجاری، وام‌های تجاری، خدمات پرداخت وجه و….

9. پشتیبانی مشتریان: بانک اقتصاد نوین ممکن است ارتباط مستقیم با مشتریان خود از طریق مراکز تماس و پشتیبانی آنلاین فراهم کند تا به سوالات و نیازهای آن‌ها پاسخ دهد.

10. خدمات ارزیابی و مشاوره مالی: ممکن است این بانک به مشتریان خود خدمات ارزیابی مالی و مشاوره در زمینه‌های مختلف ارائه دهد.

سخن پایانی ارتباط با کارشناسان پشتیبانی بانک اقتصاد نوین

در این مقاله روش های ارتباط با پشتیبانی بانک اقتصاد نوین را به صورت کامل برای شما معرفی و ذکر کردیم.

همچنین علاوه بر این موضوع مطالبی را شرح دادیم تا بیشتر با این بانک آشنا شوید و خدمات آن را بشناسید.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد.

لینک کوتاه:

charash.ir/content/4500