امروز: شنبه 14 مهر 1403 09:52

درباره ما    تماس با ما    تبلیغات

امروز: شنبه 14 مهر 1403 09:52

درباره ما    تماس با ما    تبلیغات

امروز: شنبه 14 مهر 1403 09:52

پشتیبانی بانک سینا | اطلاعات و تلفن پشتیبانی 24 ساعته بانک سینا

لیست روش های تماس و برقراری ارتباط با پشتیبانی بانک سینا.
پشتیبانی بانک سینا

یکی از بانک های شناخته شده ایران بانک سینا است، مشتریان این بانک ممکن است نیاز به تماس با پشتیبانی بانک سینا داشته باشند به همین دلیل در ادامه روش های تماس با بانک را به صورت کامل معرفی کرده ایم.

تلفن پشتیبانی 24 ساعته بانک سینا

مرکز ارتباط مشتریان بانک سینا به صورت فعال آماده پاسخگویی و کمک به مشتریان می باشد، جهت ارتباط با شماره تماس زیر تماس بگیرید.

مرکز ارتباط مشتریان : 41731

دیگر روش های ارتباط با پشتیبانی بانک سینا

شماره پیام کوتاه مرکزارتباط مشتریان: 50004757

پست الکترونیک مرکز ارتیاط مشتریان: callcenter@sinabank.ir

شماره پیام کوتاه مدیریت روابط عمومی: 50004808

امور مربوط به سرمایه گذاری و سهام:02185573427 فاکس: 02185573431

آدرس ساختمان اصلی بانک سینا

آدرس : تهران خیابان شهید مطهری، شماره 187 کد پستی 1587998411

درباره بانک

بانک سینا، شرکت خدمات مالی و بانکداری ایرانی است، که در سال ۱۳۸۷ از دارایی‌های مؤسسه مالی و اعتباری بنیاد تأسیس شد. بانک سینا برای گرفتن مجوز فعالیت باید با تغییر ماهیت حقوقی، بخشی از سهام خود را در بازار بورس تهران به صورت عمومی عرضه می‌کرد. این سهام در سال ۱۳۸۷ در بازار به بخش خصوصی واگذار شد. با این وجود هنوز سهام‌دار عمده آن بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی است.
بر اساس قوانین بورس و خصوصی‌سازی ایران بخش دیگری از بقیه سهام این بانک باید به مرور به بخش خصوصی واگذار شود. بانک سینا تحت مدیریت یک هیئت مدیره و یک هیئت عامل اداره می‌شود.

خدمات بانک

بانک سینا یکی از بزرگترین بانک‌های ایرانی است که خدمات متنوعی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. این بانک خدمات مالی و بانکی متنوعی را ارائه می‌کند که شامل موارد زیر می‌شود:

  1. بانکداری آنلاین: بانک سینا به مشتریان خود امکانات بانکداری آنلاین ارائه می‌دهد که به آن‌ها اجازه می‌دهد تا از طریق وب‌سایت یا اپلیکیشن موبایل به خدمات بانکی خود دسترسی داشته باشند. این شامل مواردی نظیر مشاهده موجودی حساب‌ها، انتقال وجه، پرداخت قبوض و…
  2. کارت‌های بانکی: بانک سینا کارت‌های متنوعی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد، از جمله کارت‌های اعتباری، کارت‌های شتاب و کارت‌های پیش‌پرداخت. این کارت‌ها را می‌توان برای خریدها در فروشگاه‌ها و استفاده در دستگاه‌های خودپرداز به‌کار برد.
  3. وام‌ها و تسهیلات اعتباری: بانک سینا وام‌های متنوعی را از جمله وام‌های مسکن، وام‌های خودرو، وام‌های شخصی و… به مشتریان خود ارائه می‌دهد. این وام‌ها اغلب با شرایط و نرخ بهره‌ای خاصی ارائه می‌شوند.
  4. سپرده‌ها: بانک سینا انواع سپرده‌ها را ارائه می‌دهد که می‌تواند شامل سپرده‌های جاری، سپرده‌های سرمایه‌گذاری، سپرده‌های قراردادی و…
  5. خدمات ارزی: بانک سینا امکان انجام معاملات ارزی برای مشتریان خود در قالب ارزهای مختلف را فراهم می‌کند.
  6. خدمات بانکی شرکتی: برای شرکت‌ها و سازمان‌ها، بانک سینا خدمات مختصری ارائه می‌دهد که شامل انواع حساب‌های شرکتی، خدمات پرداخت و دریافت، انجام معاملات بین‌المللی و…
  7. خدمات اینترنتی: بانک سینا امکانات اینترنتی متعددی را به مشتریان خود ارائه می‌کند که شامل اطلاع‌رسانی اخبار بانکی، مشاهده نرخ‌ها و قیمت‌ها، اطلاعات بازار و….

سخن پایانی پشتیبانی بانک سینا

همانطور که در این مقاله خواندید ما به بررسی کلی بانک سینا پرداختیم، علاوه بر این خدمات پشتیبانی بانک سینا را به صورت کامل شرح داده و معرفی کردیم تا مشتریان بانک سینا بتوانند با خیال آسوده مشکلات خود را با کارشناسان مطرح کرده.

لینک کوتاه:

charash.ir/content/4509