امروز: شنبه 14 مهر 1403 10:02

درباره ما    تماس با ما    تبلیغات

امروز: شنبه 14 مهر 1403 10:02

درباره ما    تماس با ما    تبلیغات

امروز: شنبه 14 مهر 1403 10:02

اینترنت بانک دی | ثبت نام و فعالسازی غیرحضوری اینترنت بانک دی

معرفی اینترنت بانک دی به همراه آموزش ثبت نام و فعالسازی اینترنت بانک دی به صورت کامل.
اینترنت بانک دی | ثبت نام و فعالسازی غیرحضوری اینترنت بانک دی

اینترنت بانک دی، یک فضای امن و با کاربری راحت را با خدمات گسترده فراهم کرده است تا مشتریان خود با ورود به این سامانه ebank.bdi24.com بتوانند در تمام طول شبانه روز به امور مالی و بانکی خود بپردازند. در ادامه‌ این مقاله، ضمن معرفی اینترنت بانک دی و امکانات آن، راهنمای ورود، ثبت نام و بازیابی رمز عبور نت بانک دی آورده شده است.

نحوه فعال سازی اینترنت بانک دی

به منظور ورود و بهره مندی از خدمات گسترده اینترنت بانک دی لازم است که در آن ثبت نام نمایید. بدین منظور می‌ بایست به آدرس ebank.bdi24.com مراجعه کنید.

با اعلام بانک دی، با هدف گسترش خدمات بانکداری الکترونیک و کاهش مراجعه حضوری مشتریان به شعب، سرویس ثبت نام غیرحضوری اینترنت بانک دی راه اندازی شد.

به منظور ارائه حداکثری خدمات بانکداری الکترونیک و کاهش مراجعه مشتریان به شعبه، مشتریانی که تاکنون کاربر اینترنت بانک دی نبوده‌اند، می‌توانند از این پس بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعبه با ایجاد نام کاربری و رمز عبور از خدمات اینترنت بانک دی استفاده کنند.

مشتریان برای استفاده از این سرویس باید با مراجعه به صفحه اصلی اینترنت بانک دی و انتخاب گزینه «ثبت نام در اینترنت بانک»، اقدام به وارد کردن اطلاعات کد ملی، شماره کارت، رمز دوم ،تاریخ انقضاء، cvv2 کارت خود و درج پیامک ارسالی به شماره موبایل ثبت شده مشتری در سیستم کنند تا بتوانند اینترنت بانک دی را فعال کنند.

مشتریان می‌توانند با استفاده از اینترنت بانک دی، بدون مراجعه حضوری به شعبه از خدماتی مانند دریافت انواع گزارش انتقال وجه، صورتحساب (ماهانه، 3 ماهه، 6 ماهه)، گزارش‌های 30 روزه (پایا، ساتنا، کارت، چک، تسهیلات)، نمایش خلاصه تراکنش‌ها بر روی تقویم، انواع انتقال وجه (کارت به کارت، عادی، ساتنا، پایا و…)، گزارش چک و دسته چک، پرداخت اقساط تسهیلات، پرداخت انواع قبوض و بازنشانی رمز عبور اینترنت بانک استفاده کنند.

گفتنی است تا پیش از این برای دریافت نام کاربری و رمز عبور و استفاده از اینترنت بانک دی، مراجعه حضوری مشتری به شعبه الزامی بود.

ورود به اینترنت بانک دی ebank.bdi24.com

به منظور استفاده از خدمات نت بانک دی نظیر بررسی عملیات حساب بانکی، خرید شارژ تلفن همراه، انتقال وجه، خدمات مربوط به چک های صیادی و … لازم است که ابتدا وارد این سامانه اینترنت بانک دی شوید. در ادامه راهنمای ورود به آن ارائه شده است. در ابتدا کاربران بانک دی می‌ توانند نشانی ebank.bdi24.com را در مرورگر گوشی و یا سیستم خود جستجو کرده.

همچنین می توانند با مراجعه کردن به سایت بانک دی به نشانی day24.ir و با کلیک کردن بر روی گزینه اینترنت بانک، وارد صفحه‌ دی نت ( اینترنت بانک ) شوند. با وارد کردن اطلاعات نام کاربری و رمز عبور که قبلا ثبت کرده اید، می‌ توانند از خدمات این سامانه بهره مند گردند.

با وارد شدن به صفحه‌ اینترنت بانک دی متوجه خواهید شد که اپلیکیشن دی جت بانک دی، برای هر دو نسخه اندروید و IOS موجود بوده و از این نظر بیشتر کاربران تلفن همراه، اختلالی برای استفاده از این سامانه ندارند.

نکته حائز اهمیت این است که در هنگام پرداخت امور مالی خود اعم از کارت به کارت، پرداخت قبوض و … از طریق اپلیکیشن نگرانی بابت امنیت وجود نداشته و می ‌توانید با خیالی آسوده به انجام امورات خود بپردازید. از طریق لینکی که در ادامه ارائه شده می توانید نسبت به دانلود و نصب این نرم افزار افدام نمایید.

خدمات اینترنت بانک دی

پس‌از ورود به اینترنت بانک، خدمات قابل ارائه در صفحه خانه را مشاهده می‌کنید. این خدمات شامل خدمات بانکداری باز، انتقال وجه، پرداخت ویژه، پرداخت قبوض، خرید شارژ، درخواست صدور کارت نقدی و خدماتی چون نیکوکاری است.

از منوی بالای اینترت بانک هم خدمات متنوعی مثل داشبورد، سپرده، کارت، انتقال وجه، تسهیلات، چک، تاریخچه عملیات و کارپوشه در اختیار مشتریان قرار داد.

داشبورد: مشاهده وضعیت حساب‌ها، قابلیت واریز و برداشت، انتقال وجه، مشاهده تسهیلات

سپرده: در این قسمت همه سپرده‌ها و صورتحساب‌ها در دسترس است.

کارت: مشاهده کارت‌ها با امکان دریافت موجودی و صورتحساب، انسداد کارت و تغییر رمز دوم

انتقال وجه: انواع انتقال وجه (عادی، مستمر، دسته‌ای، پایا عادی، پایا مستمر، پایا دسته‌ای، ساتنا، کارت به کارت)، برداشت وجه بدون کارت (ثبت درخواست جهت برداشت وجه بدون کارت از طریق خودپرداز) را می‌توانید با استفاده از منوی زیر انجام دهید.

تسهیلات: مشاهده جزئیات تسهیلات، پرداخت تسهیلات دیگران

چک: مشاهده چک‌ها، چک‌های واگذار شده، ثبت و پیگیری چک صیادی، تایید و رد چک صیاد، انتقال چک صیاد

کارپوشه: مشاهده، تایید، لغو و اجرای درخواست‌های انتقال وجه از سپرده‌های حقوقی و مشترک

بورسار: واگذاری سپرده به کارگزار.

همچنین پیشنهاد می کنیم اگر حساب بانک ملت دارید برای استفاده مناسب از نت بانک آن از صفحه اینترنت بانک ملت نیز دیدن کنید.

سوالات متداول

آیا ورود به اینترنت بانک دی با کد ملی امکان پذیر است؟

بله، اما برای ورود نیاز به اطلاعات دیگری نیز می باشد که باید از قبل در سامانه ثبت نام کنید مراحعه کنید.

ثبت نام و فعالسازی اینترنت بانک دی به صورت غیرحضوری امکان پذیر است؟

بله، هم اکنون شما می توانید به صورت غیرحضوری از خدمات اینترنت بانک دی استفاده کنید.

لینک کوتاه:

charash.ir/content/4673